پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

یه چند تا شوخی با اصفهونیااااا



اصفهونیا



به یه اصفهانی می گن اگه سردت شد چیکار می کنی؟


می گه میرم بغل بخاری


می گن اگه خیلی سردت شد چی؟


می گه میرم به بخاری نزدیک تر میشم


می گن اگه خیییلی سردت شد چی ؟


میگه میرم به بخاری می چسبم


می گن اگه خیییییلی خیییلی سردت شد چی؟


می گه میرم بخاری رو روشن می کنم

 




تحقیقات نشون داده اصفهانیها فقط


در 22 روز سال رشد می کنند


دهه اول محرم + دوازده روز اول عید

 




دختر اصفهانیه به دوست پسرش می گه


شب بیا خونمون, اگر موقعیت خوب بود یه


سکه می اندازم پایین. شب می شه و پسره میاد.


دختر یه سکه ازپنجره میندازه بیرون ولی


هرچقدر منتظر میشه پسر نمیاد,


میاد دم پنجره بهش میگه پس چرا نمیای بالا


پسر میگه دارم دنبال سکه می گردم,


دخترمیگه بیا بالا بهش کش بسته بودم


سکه الان تو دستمه

 



 

یه روز یه اصفهانیه داشته روی خودش آب یخ می ریخته.


یکی می بیندش و ازش می پرسه


چرا همچین کاری می کنی؟


میگه می خوام سرما بخورم. یارو میگه چرا؟


میگه آخه یه پنیسیلین تو خونه دارم,


داره تاریخ مصرفش می گذره

 




 

میگن توی اصفهان همه کاندیدها


برای اینکه صرفه جویی کنن پوستر تبلیغاتی


چاپ نکرده بودن و هر روز از یه درختی آویزون می شدن

 



 

اصفهانیه داشته نوار روضه گوش میداده


میزنه آخر نوار ببینه شام میدن یا نه



 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دوست۲۴ یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 14:51

حالا یکی از من
یه روضحه خون توی مراسم عاشورا میگه چراغها رو خاموش کنید تا با هم بریم کربلا
وقتی مراسم تمام میشه و چراغها رو روشن میکنن میبینن لرها ساک به دست نشستن
میپرسه این ساکها واسه چیه؟
میگن خودت گفتی میخوایم بریم کربلا
میگه خوب یه چند نفر ترک هم داشتیم اونها کجان
میگن اونها رفتن ترمینال صندلی جلو بشینن !

تانیش پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 22:55

یکی هم از من...
یه روز یه بابای اصفهانی برای بچه اش اسمارتیز میخره. روش مینویسه: روزی ۱ عدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد