پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

دوست یعنی کی ؟؟؟



 

دوست یعنی کسی که

 

وقتی هست آروم باشی و وقتی نیست

 

چیزی توی زندگیت کم باشه

 

دوست یعنی اون جمله های ساده و بی منظوری که

می گی و خیالت راحته که ازش هیچ سوء تعبیری نمی شه

دوست یعنی یه دل اضافه داشتن برای اینکه بدونی

هر بار که دلت می گیره یه دل دیگه هم دلتنگ غمت می شه

دوست یعنی وقت اضافه ... یعنی

تو همیشه عزیزی حتی توی وقت اضافه

دوست یعنی تنهایی هامو می سپرم دست تو

چون شک ندارم می فهمیش ...

دوست یعنی یه راه دو طرفه٬ یه قدم من یه قدم تو ...

اما بدون شمارش و حساب و کتاب

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دوست ۲۴ دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 11:11

سلام
شما که حق کلام در دوستی رو تمام کردید سعی میکنم من هم همینطور که گفتید باشم چون شما در دوستیتون واسه من همین جوری هستید باز هم شکر خداااااااااااااا
همیشه شاد بودن و سلامت بودن دعای من برای شماست

سلام و درود

الهی شکر که به نظر شما من گویای بی کردار نیستم ، این لطف خداست به من ، البته می دونم که این نشان از بزرگواریتونه و گر نه من که خودم می دونم در بزرگراه دوستی هنوز استارت هم نزدم و خدا کنه که حداقل ابتدای راه باشم و .....

jobin یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 00:03 http://jobin.blogsky.com

سلام
کاش یکی هم بود منو دوست داشت
خسته شدم از بس همه رو دوس دارم ولی هیشکی دوسم نداره

حتما شکسته بندی می کنی ، نمی شه که کسی دوستت نداشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد