پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

احساس جیغ زدنی



امروز برام روزیست بسیار زیبا ،


امروز دلم بسیار تنگ شده برای رفتن به خونه ،


برای دیدن روی ماه دو نفری که منتظرم هستن ،


امروز من شاد تر از همیشه ام ،


امروز را بیش از هر روزی دوست دارم


چرا که احساسی بس قشنگ در وجودمه ،


ای کاش همیشه این احساس با من باشه


وقتی که می خواهم به خونه برم ،


ای کاش همه وقتی می خواهند به خونه برن


یه احساسی به این خوبی داشته باشن


که از نظر من از هر ثروتی جیغ زدنی تره ،


همین و همین و بیشتر هم نه



نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 17 مرداد 1389 ساعت 09:02

سلام
خوبی؟
خیلی خوشحالم که سرشار از یه حس تازه و خوب هستی
حس دوست داشتن و دوست داشته شدن
امیدوارم هر روز با یه سبد شادی و اشتیاق به خانه برگردی
دوست خوبم

متشکرم

آره حس خوبی داشتم

غریبه یکشنبه 17 مرداد 1389 ساعت 17:19

سلام
میشه بگیدچراچنین حسی داشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام

این یه حس درونی بود ، بدون هیچ مقدمه و موخره ای ، خیلی از حسا رو نمیشه دلیلی براش تراشید ، من این حسو مثل یه آهن ربا تعبییر می کنم که بسمت چیزی جذب میشه بدون اینکه صاحب اون آهن ربا اطلاعات فنی زیادی در مورد عملکرد مغناطیس داشته باشه

ای کاش بین آدما یه چنین حسی تقویت بشه و از بهم رسیدن و دیدن هم و بالاتر از همه ی اینها با فکر کردن به کسی احساس جیغ زدنی پیدا کنن .

واقعا اون روز که اینو من نوشتم هیچ دلیل خاصی براش نداشتم . فقط اونو احساس کردم همین .

آرزو میکنم که این اتفاق برای شما هم بیفته ، راستی اگه ردی از خودت میزاشتی شاید بهتر بود ، غریبه برام آشنا نبود !!!

بای تا های

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد