پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

با او چجوری باشیم ؟


سلام دوست گلم ایمیل منو که عنوانش بود : بچه ها جمع شوید تا برویم پیش خدا رو که خوندی ، امسال یه حس ویژه ی ویژه پیدا کردم ، مستقل از همه ی مشکلات و قیل و قال ها ، یه جورایی احساس می کنم باید تو این ماه باهاش عشق بازی کنم و یه جورایی احساس می کنم بهم مجوز داده باهاش راحت و بی واسطه حرف بزنم ، باهاش بخندمو باهاش تفریح کنم ، احساس می کنم تو پارک هم باهام میاد و باهام قدم میزنه ، احساس می کنم می تونم تو چشاش زل بزنمو از رنگ چشاش لذت ببرم . بیایم ساده ببینیمش ، بیایم کلیشه ها رو باهاش کنار بزاریمو اونجوری که از ته دلمون برمیاد باهاش حال کنیم . خواهشم ازتون اینه که اینو امتحان کنین ، اینقده عاشقش می شین که شک و شبهاتتون میرن کنار ، می تونین باورش کنین ، می تونین همیشه تو ذهنتون داشته باشینشو و از باهاش بودن دارای حسی بشین که زمانو فراموش کنین. یه سوال ساده ، تا حالا چند بار شده که یه نماز با توجه کامل کامل بخونین ؟؟؟؟ این برای من خیلی کم پیش میومد ، همیشه می گفتم که اگه من خدا رو دوست دارم پس چرا باید اینقدر خودمو تخت فشار بزارم تا اینکه حواسم ازش پرت نشه ، اصلا چرا حواسم پرت میشه ، حتما من خیلی اونجور که می گم دوسش ندارم و هزار تا مصیبت دیگه که باید با خودم کلنجار میرفتم ، خلاصه ....منظورم اینه که : بیاین این راه رو امتحان کنین ، اونوقته که نه فقط تو نماز باهاش عشقبازی می کنین بلکه حتی زمانیکه تو اینترنت هم دارین چت می کنین بازم از فکرش بیرون نمیرینو دائم تو ذهنتون یادش می چرخه. بیایم در مورد اینجور صفا کردن بیشتر حرف بزنیمو تجربیاتمونو برای هم بگیم باشه ؟؟؟ پس تا های تو


نظرات 3 + ارسال نظر
م.الف شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 12:06

سلام... روزتون خوش.
به نظر من این ماه میتونه واسطه ماندگاری این احساس خوب برای همیشه باشه.
نماز و روزهاتون قبول.

سلامی به وسعت دید

امیدوارم که بمونه

متشکرم از حضورت

دوست ۲۴ شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 14:54

سلام
دوست خوب است دوستی با خدا خوبتر
خدا رو شکر که با او دوستم درسته بنده اش هستم ولی از اون بهتر دوستی صمیمی است که باهاش دارم آنقدر صمیمی که حس میکنم او در من است و من در او و از این با او بودن سرمستمو شاد الهی به امید تو
و شادتر از اینکه خدایم دوستهای به من عطا میکند مثل خودش تک و قابل احترام شکر که با شما دوستم

سلام و صد سلام به همه ی دوستی های پاک

یه دوست سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 12:48

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام تا خود خدا
خوووووووووووووووووووووووووبی ؟ خخخخخخخخخخخخخو شی
یه موقعی نگاه میکنم میبینم رابطه بین من وخدا مثل رابطه زمین و آسمانه
هم به هم نزدیکیم که اصلا نمیشه از هم جدامون کرد هم اینقدر دوریم که گاهی دست نیافتنی هستیم فقط مهم اینه که چه جوری به این ارتباط نگاه کنیماز زمین یا از آسمون
یا حق تا بعد

سلام و درود

تعبیر زیبایی از رابطه ی ما با خدا آوردی

واقعا که همینطوره

بای تا های

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد