پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

بچه که بودیم



بچه که بودیم


بچه بودیم

 
بزرگ که شدیم

بزرگ که نشدیم هیچ

دیگه همون بچه هم نیستیم




نظرات 4 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 11:59 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

یه دوست سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 08:20

سلام دوست خوبم
همیشه فکر می کنم خیلی چیزهای بارزشی تو وجود بچه ها هست که ما آدم بزرگ ها فراموشش کردیم
یاد داستان شازده کوچولو می افتم که چقدر دقیق تفاوت رفتار انسانها را از کودکی تا بزرگسالی یا به قول خودش آدم بزرگی موشکافی می کنه
تفاوتی که همه تقریبا به سوی فاصله گرفتن از وجود و ماهیت انسانیه
شک جای اطمینان را می گیره
کینه جای محبت
خود خواهی جای دیگر خواهی
قدرت وتحکم جای همدلی
و چقدر دور شده ایم از کودکیمان

سلام دوست گلم

اگه فایل صوتی شازده کوچولو با صدای شاملو رو نداری تا برات بفرستمش ؟

کلی باهاش میری تو حس و حال دوران زیبای بچه گی

بهم خبر بده - باشه ؟

تا بعد

*مریم* چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 00:12

سلام...
خسته نباشید. میتونم با اطمینان بگم، چندین سال هست که وبلاگی تا به این حد جذاب نخونده بودم. تمام صفحاتش را مطالعه کردم از شهریور 88 تا خرداد 89.
بسیاز ازتون ممنونم. مطالبتون بسیار خاص و زیبا هستن.

منم عرض سلام و درود دارم

خوشحال میشم اگه مطلبی بنظرتون جالب اومد نظرتون رو در موردش بدونم - ایکاش بتوانیم چیزی بگوییم و چیزی بنویسیم که بنظر شنونده ها و خوانندگان ارزش تامل کردن داشته باشه - البته لازم به ذکر هست که من بیشتر مطالب رو انتخاب میکنم نه اینکه می نویسم و مطالب اندکی از این وبلاگ دلنوشته های خودمه - اینو هم از باب روشنگری عرض کردم - در هر حال از حضورتون متشکرم

روزگارتان پرتقالی و عصرتان روشن به شمع امید

دوست ۲۴ یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 14:47

شاید کمی تلخ بگم
ولی کاشکی همیشه بچه میموندم
میخواستم بزرگ شم میمردم

کاش بیاییم صداقت بچه گیمونو دوباره احیا کنیم

نگو نمیشه - من می گم میشه اما به سختی

باید بسازیم دوروبرمون رو اونجوری که ازش لذت ببریم

بیاییم حتی روی طرز فکر اطرافیانمون هم با رفتارمون تاثیر گذار باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد