پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

رفیق



نمی گویم فراموشم مکن هرگز ،

 

ولی گاهی به یاد آور ،

 

رفیقی را که می دانی ،

 

.....نخواهی رفت از یادش



نظرات 3 + ارسال نظر
دوست۲۴ چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 10:04

من که هیچ وقت رفیق نیمه راه نیستم
و فراموشی تو کارم نیست
مگر اینکه آلزایمر بگیرم

تو که کارت خیلی بیسته

هفت تا بیسته

زهرا چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 17:06

من همیشه به یاد دوستان قدیمم هستم
ما خاطرات رو نیمتونیم از یاد ببریم
مگر اینکه خودمون بخواهیم فراموش کنیم
به یاد دوستانی که در کنارشان همیشه شاد بودم

سلامی به گرمی دوران خوش گذشته

روزگارت پر دوست باد.....

یه دوست پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 22:46

سلام دوست خوبم
روزگارت سرشار از مهر
دوستی سراسر مهربانی است بی هیچ چشمداشتی و لبریز از لحظه هایی ناب که اندیشه ات را در وجود دیگری می یابی لحظه هایی که ناگفته آشکار است ناگفته ها
و تجربه ای ناب در دوستی
و دوستی شما از تمام دوستی هایم برایم ارزشمند تر است دوست من به هزار و یک دلیلی که ناگفته است و خود می دانی
یا حق تا بعد

سرشارم از محبت بی دریغ دوستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد