پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

پاشو مهمان عزیز توی فنجانِ دلم چایی داغ بریز


این سماور جوش است

پس چرا می‌گفتی دیگر این خاموش است؟

 باز لبخند بزن

قوری قلبت را زودتر بند بزن

توی آن مهربانی دَم کن

 بعد بگذار که آرام آرام چایِ تو دم بکشد

شعله‌اش را کم کن دست‌هایت سینی نقره‌ی نور

 اشک‌هایم استکان‌های بلور

 کاش استکان‌هایم را توی سینی خودت می‌چیدی

 کاشکی اشک مرا می‌دیدی

 خنده‌هایت قند است

چای هم آماده است چای با طعم خدا

 بوی آن پیچیده از دلت تا همه جا

 پاشو مهمان عزیز توی فنجانِ دلم چایی داغ بریز


نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 ساعت 13:42

سفره دلم از ان تو بی کم و کاست
سفره ای پر از سادگی
عطر یک تکه نان
طعم یک لیوان چای
در میان سرمای استخوان سوز نگاه این آدمها
سفره دلم از ان تو بی کم و کاست
یا حق تا بعد

یا علی

سفره ات پر برکت

همه از عطر خیال

پر ز گلهای جوان

همه رنگین و ....

سراسر لبخند

یاحق تا بعد

دوست۲۴ یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 ساعت 15:25

من هم آرزوهامو با خوندن این مطلب یادآوری میکنم
امیدوارم که سفره ی برکت همه ی مردم پر از نور و مهر و امید باشه و
سماورهاشان همیشه از آتش عشق روشن و داغ باشه
و همیشه عطر لبخند خدا بر بام خانه هاشان جاری
و غنچه های نو وتازه ی آرزوهاشان با شکفتن صبح به گل بشینه
و از هیچ استکانی جز بوی چای دوستی و صفا بلند نشه
و مروارید قند دلشان برای به هم نزدیکتر شدن آب بشه

من از اون دوست گلم به قد یه خرمن گل باید تشکر کنم که باب این بحث رو اینجوری باز کرد و نطق هممون رو به شعر نزدیک کرد - شعرتان سرودنی و دلتان لبریز از سروده های عاشقانه - روزگارتان به موزونی اشعار پس زمینه ی ذهنتان که خیلی وقتا اجازه ی بروز نمی یابند

گروه ارس یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 ساعت 16:07 http://www.grouparas.com

merc khili ziba bood be yademaham bashid

دانش دوست ما دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 13:24 http://daneshdostema.blogsky.com

سر بزنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد