پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

این دیوانگیست ...


این دیوانگیست ...

که از همه گلهای رُز تنها بخاطر اینکه

خار یکی از آنها در دستمان فرو رفته است متنفر باشیم

که همه رویاهای خود را تنها بخاطر اینکه

یکی از آنها به حقیقت نپیوسته است رها کنیم

این دیوانگیست ...

که امید خود را به همه چیز از دست بدهیم بخاطر اینکه

در زندگی با شکست مواجه شده ایم

این دیوانگیست ...

که همه دستهایی را که برای دوستی بسوی ما دراز می شوند

بخاطر اینکه

یکی از دوستانمان رابطه مان را زیر پا گذاشته است رد کنیم

این دیوانگیست ...

که همه شانس ها را لگدمال کنیم بخاطر اینکه

در یکی از تلاشهایمان ناکام مانده ایم

به امید اینکه در مسیر خود هرگز دچار این دیوانگی ها نشویم

و به یاد داشته باشیم که همیشه

افق های بهتری هم هستند

تنها باید قوی و پُر استقامت باشیم

و همه روزه در انتظار روزی بهتر و شادتر از روزهای پیش باشیم ...


نظرات 4 + ارسال نظر
دوست ۲۴ سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 16:30

کاملا موافقم وقتی دچار یه مشکل خیلی بزرگ شده بود واقعا فکر میکردم
به آخر خط رسیدم ولی تنها یک چیز باعث شد سلامت بیام بیرون
به خودم گفتم یا باید بذارم درد و غم دیونه ام کنه و برای آرامش برم دیوونه خونه
ویا مبارزه وتلاش رو از سر بگیرم
خدا رو شکر موفق شدم
وحالا هنوز یه آدم هستم

بهت تبریک میگم هم بخاطر این گذر از مشکل و هم بخاطر موضوع امروز

البته دلیل این تبریک دوگانه رو مطمئنم که می دونی ؟؟؟

متشکرم از همه ی توجهاتت

نوازش باران سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 16:59 http://navazesh-e-baran.blogsky.com

سلام
ممنونم از حضورتون تو وبلاگم
خوش حال میشم باز هم سر بزنین

یه دوست چهارشنبه 25 فروردین 1389 ساعت 13:55

سلام دوست من
و این دیوانگی است که تمام لحظه های ناب خداوند را در حسرت روزهای رفته مان هدر دهیم
و زیباتر اینه که این جور فکر کنیم که هر وقت خداوند پایه های زندگیمون را لرزاند برای این بوده که به یاد بیاری کسی بوده که تا الان برات محکمش می کرده
اما خوب قربونش برم یه موقع هایی ریشترش خیلی زیاده کلی خرابی به بار میاره بعد خودش باید کمکت کنه بسازیش با فرشته هایی که برای کمک می فرسته و ما انسان ها بهشون می گیم دوست به معنای واقعی کلام....
یا حق تا بعد

اگه دید ما آدمابه این مثبتی می شد که دیگه فکر نمی کنم کسی پیدا میشد که از روزگارش گله کنه - خوش بحالت که اینجوری فکر می کنی - امیدوارم منم بتونم برات شاگرد خوبی باشم و بتونم این روحیه ات رو یه جورایی در خودم بسازم و تثبیتش کنم

به امید آنروز

یه دوست پنج‌شنبه 26 فروردین 1389 ساعت 20:54

سلام و درود
نمی دونم به قول خودت با این هندونه ها چی کار کنم
دوست خوبم
خود شما هم می دونی که تو نوشته قبلیم سهم بزرگی داری با همه مهربانی ها و دوستی هات
یا حق تا بعد

سلام

نمی خوام تعارف تیکه پاره کنم - اما خوشحالم از اینکه می بینم انسانهایی که بیس فکری خرابی ندارند اگر به دوردست فکر کنن - افق دیدشون همسو خواهد بود - پس تلاش کنیم که بر اساس فطرت پاک بیندیشیم تا افق های دید مان در دوردست ها در یک جهت باشد - این همجهتی در افق های فکری باعث ایجاد جامعه ای عاری از خشم و نفرت خواهد شد و مهر و دوستی جانشین هر چه غیر همسویی نام می گیرد خواهد شد

بیاییم بیاندیشیم به بلندای روح آدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد