پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

سالی که گذشت...



فکر می کنم دیگر دارد به انتها می رسد


امسال هم با همه ی فراز و نشیب هایش گذشت


امسال نیز به سان سال های پیش


با همه ی خوشی ها و دل نگرانی ها و دلتنگی هایش گذشت


اما براستی از این گذران عمر ما نتیجه ای هم می گیریم؟؟؟


آیا بر کمال و معرفت مان چیزی افزوده می شود؟؟؟


آیا دانه ای از سوالات بی پاسخمان را در امسال جواب گرفته ایم؟؟؟


نمی دانم باید بیشتر فکر کنم!!!


باید بیابم که آیا در امسال نقطه ی قوتی بدست آورده ام


نظر شما چیست ؟؟؟؟


اگه دوست دارید در موردش صحبت کنید


در بخش نظر ها


مهمترین چیزی را که در امسال بدست آوردید رو لیست کنید


مهمترین ضعفی را که داشته اید


و امروز بر آن غلبه کرده اید رو بنویسید


شاید این کمکی باشد برای سال آینده


که از ابتدا بدنبال این گونه مطالب در زندگیمان باشیم


بنظرم به رشد و حرکتمان کمک می کند


نظر شما دوستان گلم چیست ؟؟؟



نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 20:15

سلام دوست خوبم شاید این روزهای آخر امسال سالی بود که خیلی بیشتر به این موضوع فکر کردم و یکی از دلایلش پا گذاشتن به دهه سوم زندگیم بود روزهایی که تند تند سپریشان کردم روزهایی که شاید بتوانم بزرگترین دست آوردشان را امید بیشتر به روزهای خوب فردای زندگیم بدانم
که البته دست آورد اندکی نیست از نظر من.
وشاید به خاطر لحظه هایی که با نگرانی های بی مورد از دست شان دادم حسرت بخورم اما انسانم و زندگیم پر خواهد بود از همین دلتنگی ها و نگرانی ها.و شاید گریزی از آنها نداشته باشم مهم این است که فراموش نکنم انسانم
آرزو می کنم هر سالی که برایمان می گذرد به اندازه تمام زمان آن سال اندیشه هایمان اوج بگیرد.
یا حق تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد