پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

پرواز عشق

بیاییم پرواز عشق را از پروانه بیاموزیم

دیدار با خدا



با کراوات به دیدار خدا رفتم و شد


برخلاف جهت اهل ریا رفتم و شد


ریش خود را ز ادب صاف نمودم با تیغ


همچنان آینه با صدق و صفا رفتم و شد


حمد را خواندم و آن مد"ولاالضالین"را


ننمودم ز ته حلق ادا رفتم و شد


مدعی گفت چرا رفتی و چون رفتی و کی؟


من دلباخته بی چون و چرا رفتم وشد


مسجد و دیر و خرابات به دادم نرسید


فارغ از کشمکش این دو سه تا رفتم و شد


گفتم ای دل به خدا هست خدا هادی تو


تا بدینسان شدم از خلق رها رفتم و شد


تو به امید عمل رفتی و ماندی در راه


من در این راه به امید خدا رفتم و شد



زنده یاد بلبل گویا


( شاعر توفیق و گل آقا )



نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست جمعه 8 آبان 1388 ساعت 17:38

سلام به دوست همیشگی
دوست خوبم خدای ما آدمها تو دلمونه تو نگاهمون تو تک تک نفسهامون نزدیک نزدیک اما ما آنقدر دست نیافتنی و دور فرضش کردیم که رسیدنی برامون در کار نیست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد